• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

جشنواره «دنا» تیر ماه در یاسوج برگزار می‌شود

  • کد خبر : 18543
  • 30 اردیبهشت 1402 - 15:19
جشنواره «دنا» تیر ماه در یاسوج برگزار می‌شود
فوژان نیوز:زمان برگزاری شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا مشخص شد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، زمان برگزاری شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج« دنا» که با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانر‌های سینمایی برگزار می‌شود، مشخص شد، که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۰ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ به مدت ۴ روز استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان فیلم‌سازان و عکاسان جوان خواهد بود.

این دوره از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که قرار بود در بازه زمانی ۲ الی ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در شهر یاسوج برگزار شود، اما به دلیل تعویق در برگزاری دو جشنواره منطقه‌ای یزد و بوشهر، به تیرماه ۱۴۰۲ موکول شد.

در شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا، توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

هنرمندان ۱۰ استان (فارس، خوزستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد) میهمانان شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج«دنا »هستند که در دو بخش فیلم کوتاه و عکس به رقابت می‌پردازند.

شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج–دنا ۱۰ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر یاسوج و به دبیری امین درخشان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد-ایساتیس و شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر-خلیج فارس، به ترتیب در بهمن ۱۴۰۱ و اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=18543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.