• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

دومین«جشن مهر سینمای ایران» از امروز آغاز می‌شود

  • کد خبر : 21941
  • 26 شهریور 1402 - 17:00
دومین«جشن مهر سینمای ایران» از امروز آغاز می‌شود
فوژان نیوز:جشن مهر سینمای ایران فرصتی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها شناسایی شود و مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عمومی دومین جشن مهر سینمای ایران، شمارش معکوس برای شروع یک رویداد سینمایی دیگر آغاز شده است و از ۲۶ شهریورماه سال جاری شاهد برگزاری «دومین جشن مهر سینمای ایران» در سراسر کشور هستیم. رویدادی که به مناسبت روز ملی سینما رو به همت سازمان سینمایی کشور و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار اخلاق، آگاهی و امید برگزار می‌شود تا میزبان پیشکسوتان سینمایی در حوزه‌های مختلف باشد.

یکی از ویژگی‌های این رویداد، تمرکز بر ظرفیت‌های استانی است که نه تنها در این دوره، بلکه در نخستین دوره جشن مهر سینمای ایران نیز بر آن تاکید شده بود، در این راستا سال گذشته برای اولین بار شاهد برگزاری این رویداد در ۲۲ استان کشور بوده‌‌ایم که ماحصل آن تجلیل از ۳۵۰ هنرمند عرصه سینمایی بوده است. امسال همزمان با برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران، همچنان استان‌ها در معرض توجه قرار دارند و شاهد برپایی این جشن در ۳۱ استان کشور تا ۱۰ مهرماه خواهیم بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استارت دومین دوره از این رویداد فرهنگی در خراسان رضوی زده می‌شود و‌ ۲۹ شهریورماه شاهد برپایی جشن مهر سینمای ایران در مشهد مقدس خواهیم بود. در ادامه ۳۰ مهرماه نیز ۲ استان هرمزگان و چهارمحال و بختیاری میزبان برگزاری جشن مهر سینمای ایران هستند.

از چهار مهرماه روند برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها سرعت بیشتری به خود می‌گیرد و استان‌های البرز، آذربایجان شرقی و گلستان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند. پنج مهرماه شاهد اجرای جشن مهر سینمای ایران در استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، سمنان و لرستان خواهیم بود.

۶ مهرماه سال‌جاری و همزمان با جشن مهر سینمای ایران در پایتخت، خراسان شمالی، مازندران، کردستان و کرمان به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند.

هشت مهر ماه اصفهان، ۹ مهر ماه در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، بوشهر و مرکزی میزبان برگزاری جشن مهر سینمای ایران بوده و در نهایت در تاریخ ۱۰ مهرماه شاهد برگزاری این رویداد در استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، خوزستان، قزوین، قم، فارس، اردبیل همدان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد خواهیم بود.

این رویداد فرهنگی در تهران ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد. جشن مهر سینمای ایران فرصتی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها شناسایی شده و مورد توجه قرار گیرند.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=21941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.