• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

«زندگی و زندگی» از فستیوال کازابلانکا جایزه گرفت

  • کد خبر : 19150
  • 20 خرداد 1402 - 10:29
«زندگی و زندگی» از فستیوال کازابلانکا جایزه گرفت
فوژان نیوز:دو جایزه فستیوال کازابلانکا به فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی علی قویتن رسید.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل ازروابط عمومی اثر،فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» که به بخش مسابقه فستیوال کازابلانکا راه یافته بود، توانست دو جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه دیپلم افتخار بهترین بازیگر این جشنواره را از آن خود کند.

علی قوی‌تن جایزه ویژه هیأت داوران فستیوال فیلم کازابلانکا را برای کارگردانی «زندگی و زندگی» دریافت کرد. دیپلم افتخار بهترین بازیگر این فستیوال نیز به مهربان درویش‌زاده برای بازی در این فیلم سینمایی اهدا شد.

فستیوال فیلم کازابلانکا اول ماه ژوئیه ۲۰۲۳ در شهر کازابلانکا کشور مراکش با جشن بزرگی افتتاح شد و با نمایش فیلم‌های منتخب از تمام کشور‌های دنیا ادامه داشت. علی قوی‌تن که حالا با دریافت این دو جایزه جایزه‌های بین‌المللی فیلم‌هایش به هشت جایزه ارتقاء پیدا کرد درباره موفقیت «زندگی و زندگی» در این فستیوال اظهار داشت: جایزه کازابلانکا برای من لذت‌بخش‌تر از جشنواره‌های دیگر دنیا خواهد بود. نام کازابلانکا برایم خاطره‌انگیز بوده است، چون در دوران نوجوانی با دیدن فیلم زیبا و عاشقانه «کازابلانکا» این اسم در ذهنم به زیبایی ماندگار شد، و حالا فیلمم در جشنواره‌ای با این نام موفق به دریافت جایزه‌ای بین‌المللی شده است.

فستیوال کازابلانکا که با هدف نگاه نو و ساختار متفاوت در سینمای فیلم‌های مستقل می‌پردازد، این دوره را نیز با حضور مهمانانی از کشور‌های اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکا به پایان برد.

هدا مقدم‌منش، مهربان درویش‌زاده، یوسف احمدی، حنانه جعفری، صدرا خرم‌آبادی، فرشته همیار، هادی هاشمی، امیرعلی رحیمی، روح‌اله صرافیان و عباس درویش‌زاده بازیگران فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» هستند.

عوامل اصلی این فیلم عبارت هستند از:

نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: علی قوی‌تن، مدیر فیلمبرداری: حامد قوی‌تن، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، طراح چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش، پخش بین‌الملل: علیرضا شاهرخی.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=19150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.