• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

سازمان سینمایی از هنرمندان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد

  • کد خبر : 27351
  • 10 اسفند 1402 - 20:50
سازمان سینمایی از هنرمندان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد
فوژان نیوز:سازمان سینمایی کشور با صدور بیانیه‌ای، از خانواده بزرگ سینمای ایران و جامعه هنری کشور دعوت کرد تا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

به گزارش فوژان نیوز،اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن این اطلاعیه به این شرح است:

انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است. به فرموده مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است.

بی تردید، شکل‌گیری مجلسی مقتدر و فراگیر با مشارکت حداکثری مردم، ضامن استمرار و تقویت حرکت بالنده و تمدن ساز انقلاب اسلامی و نیز، باعث پویایی و رشد فرهنگ عمومی جامعه است.

تجربه نشان داده است که با حضور تاثیرگذار مردم در مقاطع حساس تاریخ انقلابی اسلامی همواره تیر دشمنان این ملت و سرزمین به خطا رفته و هم از این روست که اکنون و در آستانه این انتخابات سرنوشت‌ساز، شاهدیم که دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران اسلامی، برای کاهش مشارکت مردم در این انتخابات و تضعیف جایگاه مردمی نظام، هجمه های تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای را در سطح جهانی و فراتر از گعده های اپوزیسیونی و دست و پا زدن های رسانه ای تدارک دیده‌اند و بی‌شک، در چنین شرایطی مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات؛ علاوه بر آن که باعث افزایش سرمایه اجتماعی نظام می‌شود؛ بسترساز ادامه مسیر رو به رشد و پیشرفت کشور و خنثی‌ساز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

در این راستا، به طور قطع، حضور حداکثری مردم و به‌ویژه هنرمندان، سینماگران و اصحاب فرهنگ و هنر به‌عنوان بخش نخبگانی و مرجع طیف های مختلف جامعه در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی ‌به عنوان مطالبه و آرمان جامعه مترقی ایران، با حمایت و پشتیبانی خود مردم تداوم یافته است.

سازمان سینمایی ضمن قدردانی از خانواده بزرگ سینمای ایران که همواره، در بزنگاه ها و لحظات تاریخ ساز این مرز و بوم در کنار ملت سلحشور و همیشه در صحنه نقش آفرین بوده از همه هنرمندان و سینماگران کشور دعوت می نماید تا این بار نیز. ضمن لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با گرامیداشت نام و یاد شهیدان سرافراز، در انتخابات یازدهم اسفند ماه نیز‌، همانند دوره‌های پیشین انتخابات، با حضور پرشور در حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در تعیین آینده و سرنوشت خود، حضور یابند.

بر این باوریم شکل گیری مجلسی آگاه، جسور، انقلابی، قدرتمند و فرهنگ دوست به گسترش رونق و رفاه عمومی و ارتقای معیشت و اشتغال جامعه، توسعه و آبادانی کشور، بالندگی و رشد فرهنگ و هنر و عزت و اقتدار ملی منجر خواهد شد.

 

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=27351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.