• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

سمفا اسرار دارد آمار گیشه را از صاحب امتیاز سامانه بگیرید!

  • کد خبر : 23100
  • 04 آبان 1402 - 18:42
سمفا اسرار دارد آمار گیشه را از صاحب امتیاز سامانه بگیرید!
فوژان نیوز:اختلاف فروش گیشه روزانه در« سمفا» هنوز حل نشده و به گفته پشتبانی این سامانه مرجع آمار فروش روزانه تماس تلفنی با موسسه سینما شهر،صاحب امتیاز این سامانه است!

به گزارش فوژان نیوز،در چند روز گذشته فروش فیلم های های در حال اکران سینماهای سراسر کشور طبق آمار سامانه سفا که تنها مرجع  و منبع آنلاین گیشه سینمای ایران است با افت شدید فروش و ریزش مخاطب مواجه شده است این در حالی است که در تماس های گرفته شده از سوی خیرنگاران پایگاه خبری اختصاصی سینما”فوژان نیوز” با  پشتیبانی فنی این سایت، از بروز اختلال و همچنین بروزرسانی سرورهای این سامانه  خبر داده است.

پاسخگویی پشتیبان فنی این سامانه بدون هیچگونه اطلاعیه رسمی ار سوی مدیران خود عنوان نموده  است:که آمار درست فروش روزانه فیلم های سینمایی را از صاحب امتیاز این سامانه یعنی موسسه سینما شهر باید گرفت و این سامانه در حال حاضر بروز نیست و دچار اختلال است.

روز گذشته برخی از پایگاه های خبری بدون استناد به آمار فروش سامانه سمفا بالاترین میزان فروش طرح نیم بها و جابجایی برخی رکوردهای فروش سال ۱۴۰۲ را سه شنبه ۲ آبان ماه اعلام کردند این خبر در حالی بارگذاری شده است که وب سایت سینما شهر هیچگونه اطلاع رسانی در این زمینه انجام نداده است و همجنین موسسه سینما شهر که خود  صاحب امتیاز سامانه سمفا است لینک این سامانه را در هدر وب سایت خود به عنوان مرجع آمار فروش درج کرده است!

حال با جمیع جهات رخدادهای اخیر سینمایی و غیر سینمایی از جمله فتل داریوش مهرحویی کارگردان نامی ایران و همسرش و کشتار مردم بی دفاع در جنگ غزه و تعطیلی سینماها در مقاطعی از این زمان،چگونه سینماها رکوزد فروش  گیشه روزانه را در۲ آبان ماه جابجا کرده اند!؟ و اگر چنین است چرا از سوی موسسه شهر هیچگونه اطلاع رسانی رسمی نشده است!؟و چرا آمار سامانه آنلاین سمفا همچنان  درگیر اختلال است!؟و اگر چنین دلیلی توجیه کننده است جرا این سامانه از دسترس خارج نشده است!؟

و اگر این سامانه اختلال و بروزرسانی را در خود قبول کرده است چگونه است که رئیس محترم سازمان سینمایی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم این موضوع را با قدرت رد کرده است و آمار سمفا را دقیق اعلام نموده است!؟

این سر در گمی در ارائه آمار فروش گیشه نه برای صاحبان آثار مطلبوب است و نه برای سینما دوستان و اهالی رسانه که در یک روز اطلاعاتی مغایر را  با آنچه که در یک سامانه معنبر اعلام شده به مخاطبان خود ارائه دهند.

مدیر مسئول

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=23100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.