• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» در «روز، ؟، قاچاق» شد!

  • کد خبر : 26911
  • 28 بهمن 1402 - 2:59
فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» در «روز، ؟، قاچاق» شد!
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند، به جمع فیلم های قاچاق شده پیوست.

به گزارش فوژان نیوز،نسخه از فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند، به طور غیر قانونی منتشر شد.

نسخه قاچاق«شب، داخلی، دیوار» درحالی در شبکه های مجازی و برخی از شبکه های ماهواره در حال  پخش و انتشار است که این فیلم  تاکنون در هیچ جشنواره داخلی حضور نیافته و اکران عمومی در ایران نداشته است.

این فیلم که جایزه ویژه هیات داوران و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از جشنواره فیلم‌های ایرانی نیویورک کسب کرده در اولین اکران جهانی خود از شامگاه ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) در سینماهای نیویورک روی پرده رفته است  و طبق آخرین اخبار روابط عمومی این اثر قرار است  پس از نیویورک در سینماهای لس‌آنجلس و دیگر شهرهای آمریکا اکران عمومی شود.

همچنبن این فیلم پس از اولین حضور جهانی خود در بخشِ اصلیِ هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز و نامزدی شیر طلای این جشنواره، نمایش خود را در فستیوال‌های تورنتو، بوسان، هامبورگ، آسیاپاسفیک، سائوپائولو، لیسبون، گوتنبرگ، اوراسیا، ژنو و … ادامه داد و جوایز متعددی را از آن خود کرد.

فیلم «شب، داخلی، دیوار» سومین ساخته سینمایی وحید جلیلوند که جز فیلم‌های توقیفی به حساب می‌آمد،

در خلاصه داستان «شب، داخلی، دیوار» آمده است: زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود…

برادران جلیلوند در بیانیه‌ای نسبت به انتشار نسخه قاچاق فیلم «شب، داخلی، دیوار» واکنش بسیار تندی نشان داده اند که باید دید در روزهای آتی اتفاقات پیرامون این اثر به چه صورت خواهد بود!

نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر، بازیگران این فیلم هستند

شایان ذکر است  از ابتدای سال جاری تاکنون نسخهای از  فیلم‌های «برادران لیلا»، «خط فرضی»، «جنگ جهانی سوم»، «بی رویا»، «اراتمند، نازنین، بهاره و تینا»، «تفریق» به شکل غیر قانونی و با کیفیت خوب منتشر شده‌اند.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=26911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.