• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

«شب دوازدهم»در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود

  • کد خبر : 21415
  • 04 شهریور 1402 - 12:15
«شب دوازدهم»در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود
فوژان نیوز: فیلم سینمایی «شب دوازدهم» به کارگردانی دومینیک مول یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «شب دوازدهم» ساخته‌ دومینیک مول محصول ۲۰۲۲ بلژیک و فرانسه یکشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد (کارشناس سینما) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز آمده است: «یوهان ویوز از گروه جنایی گرنوبل و تیمش در مورد زندگی و روابط پیچیده یک قربانی قتل تحقیق می‌کنند. اما چیزی که در ابتدا به عنوان یک کار کاملا حرفه‌ای آغاز شده به زودی به یک پرونده آزاردهنده برای یوهان تبدیل می‌شود و…».

فیلم شب دوازدهم پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد موفق شده برنده ۱۰ جایزه از جمله ۶ جایزه سزار ۲۰۲۲ برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین صداگذاری، بهترین بازیگر نقش اول مرد، آینده‌دارترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه اقتباسی شود. این فیلم همچنین نامزد دریافت ۱۰ جایزه دیگر نیز بوده که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی ۴ جایزه سزار برای بهترین تدوین، بهترین موسیقی اصلی، بهترین طراحی تولید و بهترین فیلمبرداری اشاره کرد.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هشتاد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=21415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.