• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

«شهرام عبدلی» درگذشت

  • کد خبر : 16737
  • 06 اسفند 1401 - 11:59
«شهرام عبدلی» درگذشت
فوژان نیوز:«شهرام عبدلی، بازیگرخوش صدای کشورمان که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی به کما رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند درگذشت.

به گزارش فوژان نیوز، به نقل از روابط عمومی سریال آسوده باش،«شهرام عبدلی» بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

مشاور رسانه‌ای پروژه آسوده باش عنوان کرد: سریال در حال تولید «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار و تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده و مرتضی اسکافی آخرین فعالیت این بازیگر است که وی تنها در چند پلان که مربوط به بخش تیتراژ کار می‌شد، مقابل دوربین رفت.

حسن حج‌گذار؛ کارگردان سریال «آسوده باش» ضمن عرض تسلیت به خانواده شهرام عبدلی و جامعه هنری اعلام کرد به احترام و برای زنده نگه داشتن یاد آخرین هنرنمایی این بازیگر در عرصه بازیگری، پلان‌های تصویربرداری شده از وی را در این سریال استفاده خواهد کرد.

ویی همچنان گفت:به احتمال بسیار پیکر شهرام عبدلی امروز، شنبه ششم اسفند ماه به تهران باز می‌گردد و اگر شرایط مهیا و هماهنگی‌ها انجام شود، خاکسپاری پیکر ایشان فردا ـ یکشنبه ـ در تهران برگزار خواهد شد. فعلاً در حال هماهنگی با خانه سینما و انجمن بازیگران برای انجام مراسم هستیم تا ببینیم نتیجه نهایی چه می‌شود.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی دربع عنوان بازیگر بود که توجه مخاطبان ریادی را به خود جلب کرد. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

وی در مجموعه‌های دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه  و تعداد بسیاری تله فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در تکمیل این خبر:پیکر این هنرمند ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۷ اسفند ماه از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه بهشت زهرا بدرقه می شود.

پایگاه خبری تخصصی سینمای ایران”فوژان نیوز“درگذشت این هنرمندرا به خانواده ،همکاران و دوستان ایشان تسلیت می گوید.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=16737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.