• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

«سینما شهر قصه»بزودی روی پرده خواهد رفت

  • کد خبر : 21587
  • 11 شهریور 1402 - 11:20
«سینما شهر قصه»بزودی روی پرده خواهد رفت
فوژان نیوز::علی‌اکبر حیدری عنوان کرد که فیلم «سینما شهر قصه» به زودی روی پره سینما می‌رود و سپس برنامه‌ریزی برای اکران «۲۸۸۸» تا پیش از پایان سال انجام خواهد شد.

به گزارش فوژان نیوز، کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری در سال‌های گذشته دو فیلم «سینما شهر قصه» و «۲۸۸۸» را ساختند که اولی در جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر و دیگری در چهلمین دوره این جشنواره رونمایی شدند اما هیچ کدام هنوز به اکران عمومی نرسیده‌اند.

علی‌اکبر حیدری در گفت‌وگوییرسانه ای درباره آخرین وضعیت اکران این دو فیلم بیان کرد: اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای پیش نیاید «سینما شهر قصه» تا اواخر شهریورماه یا اوایل ماه مهر روی پرده سینماها خواهد رفت. بعد از اینکه تکلیف اکران این فیلم مشخص شود، فیلم «۲۸۸۸» را نیز تا آخر سال به نمایش درمی‌آوریم چون قصد داریم هر دو فیلم را امسال اکران کنیم.

او با اشاره به اینکه «فیلمیران» پخش فیلم «سینما شهر قصه» را برعهده دارد، افزود: «سینما شهر قصه» فیلمی درباره سینماست که باید حتما روی پرده سینما اکران شود و می‌خواستیم زودتر اکران کنیم که با شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌ها به هم ریخت چرا که پس از نمایش فیلم در جشنواره فجر، خیلی از پخش‌کننده‌ها متقاضی اکران نوروزی فیلم بود اما سینماها از همان مقطع بسته شدند.

حیدری با ابراز امیدواری از اینکه «سینما شهر قصه» برای مردم فیلمی دوست داشتنی باشد، گفت: سال‌ها قبل اگر فیلمی را دوست داشتی، وقتی از سالن بیرون می‌آمدی حال خوبی داشتی و این فیلم از آن جنس کمدی‌هایی است که تماشاگرانش می‌توانند چنین حسی داشته باشند و فکر نکنند به آن‌ها توهین شده است.

علیمجمدی و حیدری اخیرا پروانه ساخت فیلمی را با نام «مولن روژ» گرفته‌اند که در تدارک ساخت آن هستند و از نامش برمی‌آید که این فیلم هم مانند «سینما شهر قصه» درباره سینما باشد.

«سینما شهر قصه» که سال ۹۷ ساخته شد، با بازی حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رؤیا میرعلمی، فریبا جدیکار، حمیدرضا پگاه، افشین هاشمی، هدیه تهرانی و زنده‌یاد جمشید مشایخی نگاهی نوستالژیک و طنز به تاریخ سینمای ایران دارد که در زمان نمایش در جشنواره فجر نظر مثبت جمع زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرد.

«۲۸۸۸» نیز روایتی از خلبان‌هایی است که از دوران دفاع مقدس ناشناخته مانده‌اند. در این فیلم هادی حجازی‌فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی، کوروش تهامی و احمد مهرانفر، رضا یزدانی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی و کاظم سیاحی از جمله بازیگران بودند.

منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=21587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.