• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

پیکر فعال جوان فعال عرصه فیلم،در باغ رضوان آرام می‌گیرد

  • کد خبر : 19428
  • 28 خرداد 1402 - 22:16
پیکر فعال جوان فعال عرصه فیلم،در باغ رضوان آرام می‌گیرد
فوژان نیوز:پیکر فرشاد کلباسی فعال جوان عرصه دستیار کارگردانی و برنامه‌ریزی، فردا در باغ رضوان شهر اصفهان آرام می‌گیرد.

به گزارش فوژان نیوز، فرشاد کلباسی ازجمله هنرمندانی بود که در هر سه زمینه سینما، تلویزیون و تئاتر ایفای نقش کرد و هم‌زمان با فعالیت به‌عنوان بازیگر، در زمینه دستیار کارگردانی و برنامه‌ریز نیز فعالیت داشت. او روز شنبه و در پی عوارض بیماری سرطان درگذشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند، فردا دوشنبه (۲۹ خردادماه) ساعت ۹ صبح از باغ رضوان اصفهان به سمت آرامگاه ابدی‌اش برگزار می‌شود.

فرشاد کلباسی سال ۱۳۶۴ در اصفهان متولد شد و فعالیت خود در عرصه بازیگری را به‌طورجدی از سال ۱۳۸۴ در تئاتر اصفهان آغاز کرد. او که سال ۸۹ به دانشکده هنر سروش تهران وارد شد فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی بود و بعد از حضور درخشان در چندین نمایش و اجرای روی صحنه، به چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی و سریال نیز دعوت شد و اولین فیلمی که به‌عنوان بازیگر در آن حضور یافت تله‌فیلم «خزان» در سال ۸۶ بود. کلباسی سپس در آثاری مانند «ما چند نفر» در سال ۸۷ و چند اپیزود از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در سال‌های ۸۹ تا ۹۰ حضورداشته است.

او با فیلم سینمایی «پرستوهای عاشق» در سال ۹۰ وارد گیشه‌های سینما شده و اولین نقش خود را در سینما ایفا کرده است.

از دیگر آثار هنری کلباسی، حضور در چند فیلم کوتاه در جشنواره‌های داخلی و خارجی و چندین تله‌فیلم، سریال محکومین، سریال پردیس و فیلم سینمایی زنی با ارابه چوبی را می‌توان نام برد. او ازجمله هنرمندانی بود که در هر سه زمینه سینما و تلویزیون و تئاتر ایفای نقش کرد و هم‌زمان با فعالیت به‌عنوان بازیگر، در زمینه دستیار کارگردانی و برنامه‌ریز نیز فعالیت داشت.

این هنرمند در پی ابتلا به بیماری سرطان، روز شنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ درگذشت.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری فرشاد کلباسی، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینما و تئاتر فردا دوشنبه (۲۹ خردادماه) ساعت ۹ صبح از باغ رضوان اصفهان به سمت آرامگاه ابدی‌اش برگزار می‌شود.

منبع ایسنا/اصفهان

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=19428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.