• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

فرید ولی زاه عنوان کرد:منتظر اکران دو فیلم جدیدم هستم !

  • کد خبر : 4296
  • 22 فروردین 1400 - 19:24
فوژان نیوز: فرید ولی زاده بازیگر و کارگردان فیلم های سینمایی"آیینه شیطان " و "تا ده بشمار"در گفتگویی عنوان کرد: در حال حاضر وبا توجه به شرایط ویژه "کرونا" منتظر اکران دو ساخته جدیدم هستم.

به گزارش فوژان نیوز،فرید ولی زاده بازیگر و کارگردان فیلم های سینمایی”آیینه شیطان “و “تا ده بشمار” در گفتگویی عنوان کرد: در حال حاضر منتظر اکران دو ساخته جدیدم هستم ولی با توجه به شرایط ویژه ای که “کرونا” برای نمایش و اکران فیلم ها در سینما به وجود آورده  است ،تصمیم گیری برای اینکه دوفیلم را با فاصله کمی برای نمایش آماده کنیم دامنه ریسک زیادی می طلبد به همین خاطر فاصله زمانی می تواند روش عاقلانه ای برای سنجش عیار نمایش فیلمها پس از رد شدن از شرایط قرمز و بجرانی کرونا باشد.

 

وی در ادامه گفت:البته فیلم سینمایی”تا ۱۰ بشمار” آماده نمایش در گروه سینمایی هنر و تجربه است و بعد از این فیلم، در خصوص شرایط پخش فیلم سینمایی “آیینه شیطان”  با توجه به شرایط و پروتکل ها بهداشتی تصمییم خواهیم گرفت که این فیلم را بصورت آنلاین یا در صورت توافق همزمان در سینما های هنر و تجربه اکران کنیم.

در حال حاضر هم مشغول  پیش تولید اولیه فیلم سینمایی” پلاسما “به کارگردانی و نویسندگی آقای کیانوش اسلامی در موسسه فوژان فیلم هستیم و امیدواریم نهایتا این فیلم را تابستان امسال کلید بزنیم ضمن اینکه که علاوه بر بازی مسوولیت انتخاب بازیگران و برخی از عوامل این پروژه را برعهده دارم.

پلاسما روایتی فلسفی و روانشناسانه دارد در خط داستانی این فیلم آمده است:«ما در ۱ درصدی از جهان زندگی می‌کنیم که در آن حالتی از ماده به جز پلاسما غلبه دارد».

فرید ولی زاده پیش تر در گفتگویی کوتاه با سایر رسانه ها،از بازگشت جدی خود به عرصه بازیگری خبر داده بود.

وی یکی از دلایل کم کاری خود در این عرصه را  در سال های اخیرگفت: ، تدریس و آموزش”بازی جلوی دوربین”درچند آموزشگاه آزاد سینمایی عنوان کرده است.

لازم بذکر است :فیلم سینمایی”آینه شیطان” و “تا ده بشمار“به ترتیب چهارمین و پنجمین ساخته این بازیگر در مقام “کارگردانی” طی چند سال اخیر است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آیینه شیطان در ژانر وحشت فیلم خاصی به نظر می رسد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.