• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

یک بازیگر نوجوان موفق به کسب جایزه بازیگری فستیوال مادرید شد

  • کد خبر : 17348
  • 05 فروردین 1402 - 16:22
یک بازیگر نوجوان موفق به کسب جایزه بازیگری فستیوال مادرید شد
فوژان نیوز: «ستیا اسدی»برای بازی درفیلم «داستان یک روز رنگی» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم کوتاه مادرید شد.

به گزارش فوژان نیوز،«ستیا اسدی»  بازیگر نوجوان برای بازی در فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» به کارگردانی محمود اریب موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم کوتاه «مادرید»  در اسپانیا شد.

در نقدی کوتاه درباره فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» در کتاب فستیوال فیلم مادرید آمده است: فیلم‌برداری استثنایی از حسین بدرطالعی با پیچیدگی بسیار بالا که فیلم‌برداری آن کاملاً در فضاهای داخلی خانه القا‌کننده حسی ترسناک است که یادآور سه‌گانه آپارتمان، اثر رومن پولانسکی است. محمود اریب از بازیگر جوان «ستیا اسدی» در اتاقی رنگارنگ و پر زرق و برق‌ تفسیری بسیار مفصل و با جزییاتی دقیق و استادانه ارائه می‌دهد که فیلم مدت‌ها پس از تماشای آن مدام در ذهن شما می‌چرخد.

فیلم کوتاه داستان یک روز رنگی روایت «ستیا» دخترکی است که با مشکلی جدی روبرو می‌شود و به دنبال راه‌حلی می‌گردد، اما راه‌حل او بسیار عجیب است.

«ستیا اسدی» بازیگر اصلی این فیلم کوتاه در کنار «پریسا طالبی» در نقش مادر است.

 

عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان: حامد اریب، تهیه‌کننده: مهیار قاسمی‌پور، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی، مدیر تولید و صحنه: فاطمه مهدی‌پور، دستیار کارگردان: مجتبی راسخ نژاد، دستیار تهیه: پرهام کاظمی، صدابردار: احمدرضا محمدی، روابط عمومی: متین تغابنی، طراح لوگو: بابک عاطفی، لوگوموشن: مبین آویژگان – بازیگران: ستیا اسدی، پریسا طالبی و فتانه شرقی

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=17348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.