• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

«فسیل»باشگاه ۱۶۰میلیاردی را فتح کرد

  • کد خبر : 18889
  • 12 خرداد 1402 - 18:59
«فسیل»باشگاه ۱۶۰میلیاردی را فتح کرد
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان ، فروش 160میلیاردی در گیشه سینمای ایران را فتح گرد.

به گزارش فوژان نیوز؛ فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان با گذشت ۷۷ روز از اکران در گیشه سینما های ایران،باشگاه۱۶۰ میلیاردی فروش را برای نخستین بار فتح کرد.

این فیلم با مجموع فروش۱,۶۰۰,۶۱۳,۲۶۲,۵۰۰ ریال تا به این لحظه، همچنان با قدرت به عنوان اولین فیلم سینمایی است که چنین میزان فروشی را از نظر رقم در سالن های نمایش ببه دست آورده است.

این فیلم سینمایی به طور متوسط هریک ۳۸  روز۸۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته است که در نوع خود یک رکورد در تاریخ سینمای ایران است، همچنین این فیلم  درصدر گیشه روزانه قرار دارد و در مقایسه با  ۱۵ فیلم در حال اکران سینما ، فروش روزانه معادل ۳برابر این تعداد فیلم را در سبد حود دارد.

فیلم سینمایی طنز «فسیل »تا این ارائه این گزارش۳,۴۹۸,۵۲۸ قطعه بلیت در گیشه سینمای سال ۱۴۰۲ فروخته است با این حال این فیلم سینمایی فاصله زیادی از نظر مخاطب با پر بیننده ترین فیلممهای  سینمای ایران پس از انفلاب دارد.

این فیلم سینمایی که از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ نمایش خود در برنامه ویزه اکران نوروزی آغاز کرده است تاکنون گیشه سینما را تحت تاثیر خود قرار داده و رکوردهای و معادلات جدیدی را در سینمای ایران به وجود آورده است..

بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد و مجید شهریاری بازیگران «فسیل» هستند.
فیلمنامه اولیه این فیلم کمدی توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده و نگارش نهایی آن را حمزه صالحی انجام داده است.
«فسیل» توسط فیلمیران پخش می‌شود.

شایان ذکر است :در ثبت رکوردهای عنوان شده  تعداد مخاطب و قیمت بلیت در نظر گرفته نشده است.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=18889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.