• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

«فسیل»در مرزخلق باشگاه و«سه کام حبس»در نزدیکی ۲۰میلیاردی ها قرار گرفتند

  • کد خبر : 21235
  • 27 مرداد 1402 - 20:40
«فسیل»در مرزخلق باشگاه و«سه کام حبس»در نزدیکی ۲۰میلیاردی ها قرار گرفتند
فوژان نیوز:«فسیل»در مرز خلق یک باشگاه و«سه کام حبس» در نلاش برای پیوستن به جمع باشگاه 20 میلیاردی های سینما ی ایران قدم برداشتند.

به گزارش فوژان نیوز، فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان با گذشت ۶ ماه از اکران خود، به مرز رسیدن و خلق باشگاه ۲۴۰ میلیاردی سینمای ایران رسید

این فیلم با مجموع فروش۲,۳۹۱,۰۰۰,۳۰۲,۹۰۳  ریال تا به این لحظه، رکودار پروفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران از نظر رقم گیشه است.

فیلم سینمایی طنز «فسیل »تا این ارائه این گزارش۵,۵۰۰,۳۱۱قطعه بلیت در گیشه سینمای سال ۱۴۰۲ فروخته است.

این فیلم بدون در نظر گرفتن مدت اکران طولانی ،در مدت ۶ ماه پرمخاطبترین فیلم تاریخ سینمای ایران است ولی با در نطر گرفتن و مقایسه با فیلم هایی با مدت اکران طولانی  پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران پس از انفلاب است.

فیلم های سینمایی عقاب ها ،کانی مانگا،افعی و کلاه قرمزی و پسر خاله به ترتیب در حدول مخاطبان بازمان اکران طولانی، جلوتر از این فیلم قرار دارند.

 همچنبن فیلم سینمایی«سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور که ازتاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸به چرخه اکران اضافه شد توانست با گذشت ۴ماه از اکران حود به فروش کل۱۹۲,۱۳۷,۹۹۰,۰۰۰ ریال در گیشه برساند و تا پیوستن به جمع باشگاه ۲۰میلیاردی های سینمای ایران قدم های آخر زا بردارد.

این فیلم تا به این لحظه ۴۰۹,۰۰۰قطعه بلیت در گیشه فروخته است.

«سه کام حبس» به عنوان اولین فیلم  اجتماعی تازه اکرانی در سال ۱۴۰۲، توانسته است  فروش خود را به نزدیک ۲۰ میلیارد تومان برساند.

«سه کام حبس» نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و علاوه بر استقبال منتقدان و تماشاگران، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین چهره پردازی شد.

همچنین این فیلم در جشنواره های بین المللی از جمله سلیمانیه عراق و جشنواره پزارو برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن شد.

پخش فیلم سینمایی «سه کام جبس»برعهده  خانه فیلم  قرار گرفته است.

مدیر مسئول

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=21235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.