• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

«فسیل»در یک قدمی افتتاح باشگاه ۲۸۰ میلیاردی سینما قرار گرفت

  • کد خبر : 23524
  • 18 آبان 1402 - 5:15
«فسیل»در یک قدمی افتتاح باشگاه ۲۸۰ میلیاردی سینما قرار گرفت
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان، به یک قدمی افتتاح باشگاه280 میلیاردی سینمای ایران رسید.

به گزارش فوژان نیوز، فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان با گذشت ۸ماه از  از اکران خود، به نزدیکی   قله کشف نشده ۲۸۰ میلیاردی سینما رسید.

این فیلم با گذشت ۸ ماه از اکران مجموع فروش حود را تا این لحظه ۲,۷۹۳,۷۱۹,۶۱۷,۹۰۳زیال رسانده است.

فیلم سینمایی طنز «فسیل »تا  ارائه این گزارش۶,۴۷۴,۴۲۹قطعه بلیت در گیشه سینمای سال ۱۴۰۲ فروخته است.

ینابراین این فیلم بدون در نظر گرفتن مدت اکران طولانی برای برخی از آثار در ده های گذشته ،در مدت ۸ماه  پرمخاطبترین  و پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران است ولی با در نطر گرفتن و مقایسه با فیلم هایی با مدت زمان طولانی اکران سومین فیلم پر مخاطب تاریخ سینمای ایران پس از انفلاب است.

فیلم های سینمایی عقاب ها ،کانی مانگا، به ترتیب در جدول مخاطبان بازمان اکران طولانی بیش از جندین دهه، جلوتر از این فیلم قرار دارند.

این اثر طنز که از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ نمایش خود در برنامه ویزه اکران نوروزی آغاز کرده است تاکنون گیشه سینما را تحت تاثیر خود قرار داده و رکوردهای و معادلات جدیدی را در سینمای ایران به وجود آورده است.هر چند فیلم سینمایی «هتل »نشان داد ه می تواند این ظرفیت ها را برای فیلم سینمایی «فسیل» بالا و پایین کند.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد و مجید شهریاری بازیگران «فسیل» هستند.

فسیل داستان سه دوست با نام‌های اسی (با بازی بهرام افشاری)، سعید (با بازی هادی کاظمی) و صفا (با بازی ایمان صفا) است که در سال‌های پیش از انقلاب گروه موسیقی به نام بلک داگز تاسیس کرده‌اند. آن‌ها در برنامه تلویزیونی آهنگی را می‌خوانند که باعث دستگیری آن‌ها می‌شود. بازجوی آن‌ها در ساواک یعنی سرهنگ خسروی (با بازی بابک کریمی) به آن‌ها قول می‌دهد در صورت همکاری آن‌ها را آزاد می‌کند. بعد از آزادی این سه نفر تمام دستورات سرهنگ خسروی را انجام می‌دهند. غافل از این‌که قرار است سرنوشت متفاوتی برای این سه دوست رقم بخورد…

فیلمنامه اولیه این فیلم کمدی توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده و نگارش نهایی آن را حمزه صالحی انجام داده است.
«فسیل» توسط فیلمیران پخش می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=23524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.