• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

«فسیل»باشگاه۸۰میلیاردی های سینمای ایران خلق کرد

  • کد خبر : 17900
  • 03 اردیبهشت 1402 - 20:55
«فسیل»باشگاه۸۰میلیاردی های سینمای ایران خلق کرد
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان باشگاه80 میلیاردی های سینمای ایران را خلق کرد.

به گزارش فوژان نیوز؛ فیلم سینمایی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان با گذشت بیش از یکماه از اکران در گیشه سینما  اولین فیلمی است که باشگاه ۸۰ میلیاردی های سینمای ایران را خلق کرد.

قبل از فسیل فیلم سینمایی«انفرادی» توانسنه بود باشگاه ۷۰ میلیاردی های سینمای ایران را به عنوان اولین فیلم خلق نماید که با شکستن رکورد این فیلم توسط فسیل دومین فیلم باشگاه ۷۰ میلیاردی ها هم مشخص شد.

این فیلم با مجموع فروش۸۰۰,۱۵۰,۷۸۷,۵۰۰ ریال تا به این لحظه، با قدرت به عنوان اولین فیلم  باشگاه ۸۰میلیاردی های سینمای ایران لقب گرفت.

فیلم سینمایی طنز فسیل با گذشتن از رقبای خود از نظر رقم فروش در حال ثبت رکوردهای جدیدی در سینمای ایران است.

این فیلم سینمایی که از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ نمایش خود در برنامه ویزه اکران نوروزی آغاز کرده است و تاکنون جدول فروش را دربین فیلم های در حال اکران به دونیمه پرفروش فسیل و نیمه کم فروش فیلم های تازه اکرانی تقسیم کرده است.

پیش از این سید ابراهیم عامریان تهیه‌کنندگی دو فیلم «انفرادی» و «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی را بر عهده داشت که این دو فیلم ،عنوان پرفروشترین فیلم های سینمایی ایران را یدک می کشیدن و در حال حاضر «فسیل» این روند را به نام سید ابراهیم عامریان ادامه می دهد تا جایگاه سینماگر با یه تهیه سه فیلم فسیل،انفرادی،دینامیت از نظر رکورد فروش در کمتر از ۲ سال جایگاه ویژه ای داشته باشد.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد و مجید شهریاری بازیگران «فسیل» هستند.
فیلمنامه اولیه این فیلم کمدی توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده و نگارش نهایی آن را حمزه صالحی انجام داده است.
«فسیل» توسط فیلمیران پخش می‌شود.

شایان ذکر است :در ثبت رکوردهای عنوان شده  تعداد مخاطب و قیمت بلیت در نظر گرفته نشده است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=17900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.