• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

فیلم سینمایی«تا ۱۰ بشمار»فروردین ماه اکران آنلاین می شود

  • کد خبر : 8362
  • 29 اسفند 1400 - 10:30
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «تا ده بشمار» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی زاده و بازی غزال نظر و منوچهر زنده دل فروردین ماه سال۱۴۰۱ اکران آنلاین خواهد شد.
به گزارش فوژان نیوز،با پایان اکران فیلم سینمایی « تا ده بشمار »در سینماهای هنر و تجربه، نسخه ای از این فیلم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در پلتفرم ها ی مجازی اکران آنلاین می شود.
همچنین vod این فیلم نیر در شبکه نمایش خانگی در ماهای آینده برای مخاطبان این فیلم ارائه می گردد.                        .

فرید ولی زاده  تهیه کننده و کارگردان این فیلم سینمایی عنوان کرد: نسخه ای به مراتب با کیفیت تر و با فرمت (۴k) و با رنگ و لعاب بهتر برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده است.

متاسفانه در نسخه اکران سالن های سینمایی هنر و تجربه نسخه (DCP ) با توجه به پخش و فرمت DCP سیستمهای سالن های  هنر و تجربه تحویل شده است که حداقل ۴۰ درصد پاینتر از کیفیت نسخه ای است که ما در اختیار داریم.

وی در خصوص وضعیت نمایش این فیلم در روزهای آتی سال آینده گفت: امیدورارم سینما در سال جاری روزهای خوبی  را به خود ببیند چون با شلوغ بودن صف اکران و روی پرده رفتن اکثر فیلم ها در سال پیشرو  علاوه بر آسیب در این بخش ممکن است به  چرخه اکران آنلاین فیلم ها هم  آسیب وارد گردد.

ولی زاده در ادامه گفت :امیدوارم تمامی فیلم ها بخصوص فیلم های هنر و تجربه ، مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و در نهایت امیدوارم «تا ده بشمار »در اکران آنلاین مورد توجه قرار گیرد  چون این گونه از فیلم  در جهت ارتفا سطح  زندگی و سلامت فرهنگی ساخته شده است.
و در آخر امیدوارم سال پیشرو سال متفاوتی برای سینمای ایران باشد،پیشاپیش سال خوبی را برای مردم کشور عزیزمان ایران آرزو می کنم.

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر‌ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند ونفر بازنده در این ماراتن شرط طرف مقابل را هر چه باشد باید بپذیرد.

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
عوامل این فیلم عبارتند از :

طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: فرید ولی‌زاده، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=8362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.