• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران افتتاح شد

  • کد خبر : 27271
  • 08 اسفند 1402 - 13:20
پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران افتتاح شد
فوژان نیوز:پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوان این استان هفتم اسفندماه افتتاح شد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوان این استان روز دوشنبه هفتم اسفندماه با استقبال پر شور علاقه مندان و فیلمسازان فیلم کوتاه در تالار موزه هنرهای معاصر افتتاح شد.

در این مراسم مهدی آذرپندار، ریاست انجمن سینمای جوان کشور؛ سیاوش چراغی پور؛ زهرا داود نژاد؛ میکائیل دیانی؛ محمد علیزاده فرد؛ علی ابراهیمی و جمعی از هنرمندان و اساتید دفتر ویژه استان تهران حضور داشتند.

این رویداد از ساعت ۱۴ با اکران فیلم‌های خیال آبی به کارگردانی الناز قنبری، درنگ به کارگردانی شیوا اردویی، پنجره بغلی به کارگردانی نسترن برزگر، طلوع سرد به کارگردانی محمدحسین زمضامی، حذف به قرینه معنوی به کارگردانی سعید حشمتی، جاساز به کارگردانی امیرعلی صراف، غیر موجه به کارگردانی محمدرضا خاوری، آدلاید به کارگردانی فرهاد غریبی، هیچ به کارگردانی مهدی باقری، آتوتومی به کارگردانی کریم زارع، مردگان لزج به کارگردانی رامین الماسی، در خود مانده به کارگردانی امیرحسین سرمدی، آسمان خورشید به کارگردانی زیبا ارژنگ و تکان به کارگردانی شاهین حق شعار در دو سانس آغاز شد.

پس از آن؛ هنرمندان و اساتید دفتر استان تهران از ساعت ۱۸ الی ۱۹ با هدایت و همراهی فرید حاجی به نقد و بررسی فیلم کوتاه تکان به کارگردانی شاهین حق شعار پرداختند.

برنامه پایانی اولین روز پنجمین هفته فیلم و عکس نیز برگزاری کارگاه تخصصی فیلم سازی با عنوان تدوین فیلم با تدریس سیاوش کردجان از ساعت ۱۹ الی ۲۱ بود.

پنجمین هفته فیلم و عکس استان تهران تا روز پنجشنبه دهم اسفندماه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ در محل موزه هنرهای معاصر تهران در حال برگزاریست.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=27271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.