• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

«مسافری از گانورا»به باشگاه ۱۰میلیاردی ها پیوست

  • کد خبر : 26789
  • 24 بهمن 1402 - 6:09
«مسافری از گانورا»به باشگاه ۱۰میلیاردی ها پیوست
فوژان نیوز: انیمیشن «مسافری از گانورا» جدیدترین محصول به ‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سیدمحمدحسین علمدار» به جمع باشگاه رسمی 10 میلیاردی های سینما اضافه شد.

به گزارش فوژان نیوز،انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» جدیدترین محصول «مرکز انیمیشن سوره» به ‌تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سیداحمد علمدار» به طور رسمی به باشگاه ۱۰میلیاردی های سینمای ایران پیوست.

این فیلم که از تاریخ ۱۵ آذرماه به سرگروهی سینما هویزه مشهد در سینماهای سراسر کشور اکران شده است تا این لحظه ۱۰۴,۲۳۹,۱۲۰,۰۰۰ ریال در گیشه سینمای ایران فروخته است.

«مسافری از گانورا» چهارمین انیمیشن باشگاه ۱۰ میلیاردی های سینمای ایران  در بین ۵۴ فیلم سینمایی این باشگاه رسمی است.

همچنین انیمیشن های«بچه زرنگ»،«لوپتو» و «پسر دلفینی» فبلا ار باشگاه ۱۰ مبلیاردی های سینما عبور کرده و در رتبه بالاتری از این انیمیشن از نطر فروش قرا ر گرفته اند.

«مسافری از گانورا» سینمایی با سرمایه‌گذاری «موسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق»، «صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران»، «صندوق پژوهش و فناوری سپهر» و «مرکز انیمیشن سوره» به عنوان اولین اثر بلند سینمایی رویداد رویازی (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) تولید شده است.
«مسافری از گانورا» در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد و موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه «فرهنگ بنیان» شد.
داستان این انیمیشن درباره موجودی فضایی است که به زمین می آید و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای سیاره گانورا که در زمین گم شده است می‌پردازد تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.

پخش و تبلیغات این انیمیشن سینمایی به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=26789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.