• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

ملکه رنجبر آسمانی شد

  • کد خبر : 1552
  • 09 اسفند 1398 - 18:01
ملکه رنجبر آسمانی شد

ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون آسمانی شد!
فوژان نیوز: ملکه رنجبر بدون مراسم  خاکسپاری به جایگاه ابدی بدرقه شد جایگاهی که بارفتن صاحب نام و یاد می شود. 

به گزارش فوژان نیوز،ملکه رنجبر  از بازیگران پیشکسوت  سینما و تلویزیون ظهر پنجشنبه ۸ اسفندماه در سن ۸۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.

عباس عظیمی از مسئولان  موسسه هنرمندان پیشکسوت در این بارع عنوان کرد: ملکه رنجبراز یک سال پیش به دلیل عمل قلب باز با عارضه  جسمانی درگیر بود و در نهایت  به دلیلبالا بودن سن ظهر امروز در بیمارستان کسرا در گذشت.

وی در ادامه گفت:  براساس تصمیم خانواده ایشان و همجنین به دلیل رعایت مسائل بهداشتی  و شیو ء ویروس کرونا تصمیم براین  است که مراسم خاصی برای  تشییع برگزارنگردد .

بنا به این گزارش این هنرمند در قطعه هنرمندان بهشت زهرابه خاک سپرده شد.

ملکه رنجبر در  سال ۱۳۱۷ در رشت بدنیا ا آمد  و سابقه ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی متعددی را  در کارنامه خود داشت. وی به واسطه سریال زیر آسمان شهر،  در بین مخاطبا ن عام به شهرت رسید و سالیان سال نیز در زمینه بازیگری فعال بود که بواسطه بی رحمی به هنرمندان پیشکسوت و همچنین میدان ندادن به این هنرمندان عزیز بیش از یک ده کم کاری را به جان خرید.

فرید ولی زاده مدیر سینماگر  و مدیر مسئول پایگاه خبری تخصصی سینما یی فو ژان نیوز ضمن  عرض تسلیت به خانواده رنجبر و جامعه هنری گفت: نام هنرمندان و پیشکسوتان  نباید صرفا به بهانه از دنیا رفتن سر زبان ها بیافتد در این چند سال اخیر خیلی از هنرمندان میانسال و پیشکسوت از میان ما رفتند و شاید به واسطه درگذشت نامشان برسر زبان ها افتاد و شاید اگر منصف تر بودیم با درگیر نمودن این هنرمندان در پروژهایی که در  حال ساخت بودند نام و نشانی در حد شآن و شخصیت  هنری آنها بجای می ماند. لازمه اینکه یک فیلم و یا پروژه مورد استقبال مخاطبان فرار بگیرد فیلمنامه مناسب و حداکثر استفاده از دو بازیگر چهره و پر مخاطب است و چه لزومی دارد یک فیلم یا سریال را تا خرتناق پر از بازیگران چهره کنیم و یا با گریم و هزینه های بسیار  و تایمینگ  طولانی از بازیگران  چهره استفاده کنیم؟! استفاده از همین بازیگران پیشکسوت در جای خودشان در کنار بازیگران تازه کار و جوان روح تا زه ای به کار می دهد و نام هنرمندان پیشکوست را قبل از دنیا رفتن در بین مخاطبان خود جاودان می کند.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=1552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.