• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

«منطقه بحرانی»نامزد یوزپلنگ طلایی لوکارنو شد

  • کد خبر : 19940
  • 14 تیر 1402 - 15:00
«منطقه بحرانی»نامزد یوزپلنگ طلایی لوکارنو شد
فوژان نیوز:«منطقه بحرانی» به کارگردانی علی احمدزاده در نخستین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه اصلی هفتاد و ششمین جشنواره فیلم لوکارنو به رقابت می پردازد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل وب ساین جشنوااره لوکارنو«منطقه بحرانی» محصول مشترک ایران و آلمان  به کارگردانی علی‌احمدزاده  در بخش مسابقه بین‌الملل هفتاد و ششمین جشنواره فیلم لوکارنو در کشور سوئیس برای کسب جایزه یوزپلنگ طلایی بهترین فیلم این فسنیوال سینمایی در کنار ۱۶ فیلم دیگر  به رقابت می پردازد.

 در خلاصه داستان«منطقه بحرانی» آمده است: «امیر زندگی تنهایی دارد و سگش تنها همراه اوست. او در درنیای زیرمینی تهران پرسه می‌زند، انواع مواد مخدر را می‌فروشد و در خیابان‌های شهر بی‌هدف حرکت می‌کند و …».

همچنین در این فیلم امیر پوستی، شیرین عابدینی راد، مریم صادقیان، علیرضا کی‌منش، ساغر سحرخیز، مینا حسنلو، علیرضا راستجو و صبا باقری به ایفای نقش می پردازند..

«حقایق اساسی دریاچه» ساخته «لاو دیاز»،  «انتظار زیادی از پایان جهان نداشته باشید» به کارگردانی «رادو ژوده»، «پاتاگونیا» ساخته «سیمون بوزلی»، «رویاهای شیرین» به کارگردانی «انا سندیارویچ»، «سرباز ناپدید شده» به کارگردانی «دنی روزنبرگ» و «یانیک» ساخته «کوئنتین دوپیو» از جمله دیگر فیلم‌های حاضر در بخش اصلیاین رویداد خضور دارند.

فیلم‌های «آناتومی یک سقوط» ساخته «جاستین تریه» برنده نخل طلای جشنواره کن، «مغناطیسی قاره» از «لوک ژاک»، «شهر زنان» ساخته «فدریکو فلینی»، «قاچاقچیان» به کارگردانی «ریو سونگ وان» و شیدا ساخته نورا نیاسری به عنوان محصول سینمای استرالیا نیز از جمله آثاری هستند که در بخش پیازا گراند (نمایش در میان بزرگ شهر) به روی اکران خواهند شد.

هفتاد و ششمین جشنواره فیلم لوکارنو از تاریخ ۲ تا ۱۲ آگوست (۱۱ تا ۲۱ مرداد) در کشور سوئیس برگزار می‌شود.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=19940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.