• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

«نارگیل۲»به جمع باشگاه ۲۰میلیاردی های سینما پیوست

  • کد خبر : 24100
  • 07 آذر 1402 - 22:59
«نارگیل۲»به جمع باشگاه ۲۰میلیاردی های سینما پیوست
فوژان نیوز:«نارگیل2» به عنوان اولین فیلم کمدی شاد و فانتزی برای کودک و نوجوان در چند سال اخیر، خود رابه جمع باشگاه 20میلیاردی های سینما رساند.

به گزارش فوژان نیوز،فیلم سینمایی «نارگیل۲» یه کارگردانی سید داوود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان به جمع باشگاه ۲۰ میلیاردی های سینمای ایران اصافه شد.

« نارگیل۲»که ازتاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸به چرخه اکران  اضافه شد توانست با گذشت بیش از ۳ماه  از اکران خود به فروش کل۲۰۲,۷۰۶,۲۸۱,۷۰۰۰ ریال در گیشه  برسد.

این فیلم  به عنوان اولین فیلم کمدی شاد و فانتزی برای کودک و نوجوان در چند سال اخیر با ۵۲۷,۹۸۶  قطعه بلیت خود را در جمع باشگاه ۲۰ میلیاردی سینما  قرار داد.

داستان این کمدی فانتزی کودکانه  که تلفیقی از خضور چند عروسک بامزه به همراه بازیگران طنز  است راجع به سه عروسک طلسم شده است که بابا حاجت از آنها مراقبت می‌کند و به دنبال معجونی می‌گردد تا طلسم بدی را از آنها بردارد. از سوی دیگر بابا حاجت مریض می‌شود و دامادهای او به این فکر می‌افتند تا سراغ گنج پنهان او بروند. اما پس از پیدا کردن گنج و باز کردن در صندوقچه، با سه عروسک به نام‌های نارگیل، لیوه و لنگه روبه‌رو می‌شوند که سعی دارند با چرب زبانی طلسم خود را به آنها انتقال دهند و خود تبدیل به انسان شوند و شرارت کنند.

غلام حسین لطفی، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی، سحر قریشی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، امید روحانی، مانیا علیخانی، آرین اسماعیلی و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

:  سید داود اطیابی :  حمزه صالحی ن  مریم رحیمی   سید میلاد حسینی   میثم مولایی، بهمن داداشی   امیر علیازی   امیر توسلی      سعید هنرمند   بابک اخوان   علی شفیعی‌ثابت   حسن نجفی   مهران کلنگدار   کیمیا محمودیان   آیدا اورنگ   سیدآرش نجفی   محسن مقاره‌عابد   عرفان بهکاری ،  سید ابراهیم عامریان.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=24100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.