• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سينمايی برگزار می شود

  • کد خبر : 21094
  • 22 مرداد 1402 - 11:10
جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سينمايی برگزار می شود
فوژان نیوز:دومین جشنواره سراسری هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سینمایی با عنوان «راه سیمرغ» توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان امور سينمايي و سمعی بصری، برگزار می‌شود.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل ازاداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی،دومین جشنواره سراسری هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سینمایی با عنوان «راه سیمرغ» توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان امور سينمايي و سمعی بصری، از ۲۸ آبان تا سوم آذر ماه سالجاری در کشور برگزار می‌شود.

معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان امور سينمايي و سمعی بصری، در راستاي انعكاس فعاليت‌ آموزشگاه‌هاي آزاد سينمايي كشور در جهت تربیت نيروي انساني خلاق، كارآمد و متعهد در عرصه سینما، شناسایی ظرفیت‌ها، ارزيابي آثار و توانايي‌هاي هنرجويان و فارغ‌التحصیلان آموزشگاه‌ها و همچنین تشویق و ترغیب ایشان در جهت تولید آثار فاخر، دومین دوره جشنواره رقابتی توانمندی‌ها و تولیدات هنرجویان آموزشگاه‌هاي آزاد سينمايي كشور را برگزار می‌کند.

براساس این خبر؛ امیدآفرینی و ترویج نشاط اجتماعی، تقویت هویت ایرانی- اسلامی جوانان، آداب اجتماعی و اخلاق مداری، تکریم ایثارگران و قهرمانان ملی، تقویت بنیان‌های خانواده، زندگی معاصر و چالش‌های نسل جوان، مشارکت اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان در جامعه از جمله از اهداف این رویداد فرهنگی سینمایی تعریف شده است.

گفتنی است دومین جشنواره سراسریه هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد سینمایی به صورت رقابتی طراحی شده و آثار ارسالی از سوی هنرجویان در چهار شاخه فیلم کوتاه، بازیگری، فیلمنامه نویسی و عکاسی  پس از بررسی و رأی گروه‌های تخصصی هیات انتخاب به مرحله مسابقه راه‌یافته و از میان آثار منتخب، آثار برگزیده مشخص و توسط هیات داوران معرفی می‌شوند.

لازم به ذکر است فراخوان این جشنواره طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=21094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.