• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

فیلم سینمایی«وام عسل»در تلوبیون پلاس اکران آنلاین شد

  • کد خبر : 10497
  • 30 تیر 1401 - 18:03
فوژان نیوز:فیلم سینمایی طنز و پر بازیگر«وام عسل »با حضور بازیگرانی چون فرید ولی زاده ،حدیثه تهرانی ،حسین سلیمانی ...و سحر قریشی ،بصورت رایگان در تلوبیون پلاس اکرا ن شد.

به گزارش فوژان نیوز،فیلم سینمایی طنز«وام عسل» به کارگردانی مهدی گلستانیان و تهیه کنندگی فرید ولی زاده بصورت ویژه و رایگان در تلوبیون پلاس اکران آنلاین شد.

در این فیلم فرید ولی زاده ، سحر قریشی ، حدیثه تهرانی ،علیرضا اوسیوند، ،محمد شیری،مهدی امینی خواه،شهین تسلیمی ،خشایار راد،حسین سلیمانی،کیمیا باباییان،فرچ الله گلسفیدی،حامد تهرانی،فرحناز منافی ظاهر،کیوان ملک مطیعی،هدایت الله سجادی ،سونیا اسپهرم  و کیانوش گرامی به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم با مضمون اجتماعی در قالب طنز موقعیت، در نهایت سادگی به مسائل ومشکلات زندگی در کلان شهر تهران و  پخش محصولات نمایش خانگی می پردازد.

در قصه فیلم «وام عسل» آمده است:محمود ویزیتور پخش فیلم های نمایش خانگی ومستاجر ویلای رویایی در جنوب شهر ،وامی برای بردن همسر تازه به شهر آمده اش به ماه عسل دریافت می کند که بین سایر ساکنین ویلا برسر این وام اختلافاتی می افتد…

تیتراژ پایانی فیلم با صدا و آهنگ زیبا از محسن چاوشی به پایان می رسد.

سایرعوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

کارگردان:مهدی گلستانیان/نویسنده:کیانوش اسلامی/بازنویس فیلمنامه :فرید ولی زاده/مجری طرح :سحر قریشی/تدوین:موحد شادرو/آهنگساز:یحیی سپهری شکیب / مدیر فیلمبرداری:حمید احمدی / طراح گریم:محسن ملکی/ طراح صحنه ولباس :قاسم ترکاشوند/ عکاس: آرش صادقی/ صدابردار:محمد قمی/صداگذار:حسین وفایی/ /مشاور کارگردان:علیرضا اوسیوند / تهیه کننده:فوژان فیلم-فرید ولی زاده/روابط عمومی سعید گلزار

شما می توانید هم اکنون این فیلم را در اینجا ببینید.

تبسم نعمتی

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=10497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. فیلم طنز موقعیت بود و بسیار زیبا بدون لوده گری.

  2. این فیلم با توجه به این تعدا بازیگر یکی از قشنگترین فیلم های سینمایی بود که در آن از کلمات سطح پایین و مبتذل استفاده نشده است.

  3. سلام ،دیدن فیلم سینمایی و خانوادگی وام عسل را به تمام خانوادها پیشنهاد می کنم و مطمین هستم از دیدن فیلم لذت خواهید برد.

  4. تلوبیون رایگان دیدم قشنگ بود حداقل از فیلم های امروزی بهتر بود.کارگردانی ضعیف بود اما فیلمنامه و بازیگران عالی بودند.

  5. فیلم های نظیر شادروان و وام عسل اجتماعی با قالب طنز موقعیت و تلخ هستند یعنی موقعیت کاراکترها و سبک زندگی و اتفاقات پیرامون آنها باعث خنده می شود نه لوده بازی و جملات سخیف.از این دسته از فیلم ها کم داریم و بیشتر گیشه فعلی سمت لوده گری رفته تا این ژانر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.