به گرارش فوژان نیوز،برای اولین بار در ایران مستر کلاس «فیلم ساختن» با بهمن فرمان‌آرا، به‌صورت آنلاین از ۱۶ تا ۲۰ مرداد در باشگاه آموزش‌های آنلاین یونسکو -یونیتک- برگزار خواهد شد.

سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا-، عنوان مسترکلاس ۴ روزه این کارگردان است که در این دوره به بررسی فیلم‌نامه، فرازها و فرودها، تدوین و شکوفایی فیلم، دوربین و زاویه دید و همچنین کارگردانی و انتقال حس پرداخته می‌شود.

بعضی از آثار این فیلمساز همچون «شازده احتجاب»،«سایه‌های بلند باد» و …  در این وبینار به نمایش در می‌آید و این کارگردان  و تهیه کننده شناخته شده سینما تجربیات خود را همراه با نمایش بخشی از این آثار در اختیار هنرجویان قرار خواهد داد.

این مستر کلاس از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در چهار جلسه یک‌ساعت و نیمه برگزار می شود که یک ساعت آن به آموزش و نمایش فیلم اختصاص دارد و نیم ساعت پایانی هم برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته می شود.

از آنجاکه این دوره آموزشی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، علاقه‌مندان در کشورهای گوناگون امکان شرکت در آن را دارند.

باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، در راستای اهداف آموزشی – فرهنگی خود، برگزارکننده این دوره است که تمامی عایدی برگزاری آن به‌مناسبت ۳۰ سالگی محک، به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت این موسسه خیریه تقدیم خواهد شد.

هنرجویان این دوره گواهینامه معتبری را با تأییدیه باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو، دریافت می کنند.

بهمن فرمان آرا علاوه بر ساخت فیلم هایی همچون «بوی کافور، عطر یاس»،«خانه‌ای روی آب»،«یه بوس کوچولو»،خاک آشنا،«دلم می‌خواد»،«حکایت دریا» و … به عنوان تهیه کننده با بسیاری از فیلمسازان معتبر ایران و جهان همکاری کرده است.

شرایط ثبت‌نام و جزییات بیشتر درباره برگزاری این دوره آموزشی در صفحه اینستاگرام یا وب‌سایت یونیتک به نشانی https://unitech-ac.com/  در دسترس است.