• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

۴فیلم در پاتوق فیلم کوتاه به نمایش در می آید

  • کد خبر : 22098
  • 01 مهر 1402 - 17:36
۴فیلم در پاتوق فیلم کوتاه به نمایش در می آید
فوژان نیوز:فیلم‌های کوتاه «موناکو»، «سنگ‌پشت»، «نچرال» و «ویژگی گمشده» در بیست‌وسومین جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه، تحلیل و نقد می‌شوند.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط‌‌‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بیست‌وسومین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲ با نمایش چهار فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در بیست‌وسومین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «موناکو» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «سنگ‌پشت» به کارگردانی امیررضا جلالیان، «نچرال» به کارگردانی محمد اثناعشری و مهدی یزدانی و «ویژگی گمشده» به کارگردانی ریکاردو روآن به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد داوود مرادیان نویسنده، منتقد و مدرس سینما به‌ عنوان کارشناس جلسه بیست‌وسوم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده است به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

سعید هاشم‌زاده به عنوان مجری-کارشناس این جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«موناکو» به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر تهران، رِینی پیکچر و سامان سالور تهیه و تولید شده است.

«سنگ‌پشت» به نویسندگی امیررضا جلالیان و سوگل رضوانی، کارگردانی امیررضا جلالیان و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر قزوین و میثم جمالی تهیه و تولید شده است.

«نچرال» به کارگردانی محمد اثناعشری و مهدی یزدانی و نویسندگی و تهیه کنندگی محمد اثناعشری تهیه و تولید شده است.

«ویژگی گمشده» به کارگردانی ریکاردو روآن و نویسندگی و تهیه کنندگی روجرو روآن تهیه و تولید شده است.

بیست‌وسومین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز- پخش رویش، دوشنبه‌ ۳ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت ورود به سالن را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=22098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.