• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

شروع ناامید کننده تازه اکرانی ها سوز هوای پاییز را نمایان کرد

  • کد خبر : 13175
  • 10 آبان 1401 - 23:59
شروع ناامید کننده تازه اکرانی ها سوز هوای پاییز را نمایان کرد
فوژان نیوز:نیمه هفته ای خلوت در سینماهای سراسر کشور،با وجود تازه اکرانی ها، سوز پاییز را به آنچه شبیه پاییز برای سالن های خالی به ارمغان آورد.

به گزارش فوژان نیوز،مجموع فروش کل سالن های سینما در سراسر کشور با ۳۳,۲۳۲ نفر مخاطب ، ۲,۱۶۹سانس به۶,۲۷۶,۲۸۰,۰۰۰ریال در پاپان سه شنبه ۱۰ آیان ماه از فصل پاییز رسید.

براساس این آمار در یاداشتی کوتاه به مرور فروش گیشه امروز خواهیم پرداخت تا در نیمه هفته و پاییز سال ۱۴۰۱ ، تنها چیزی که بیشتر به پاییز شباهت دارد، سوز سرمایی نه چندان سردی باشد که عصر گاه یواش یواش نشانی کم رنگ از پاییز به جای گذاشت.

با توجه به اضافه شدن ۳ فیلم به چرخه اکران ، تعداد مخاطبان سالن های نمایش به کم ترین سطح خود رسیده است که اگر روزهای کرونایی و نیمه نعطیل سینمایی را در نظر نگیریم،شاید این رقم فروش کم سابقه باشد.

بر اساس اعلام سامانه سمفا فیلم تازه اکران طبقه یک و نیم در اولین روز اکران خود با ۴۵ سالن نمایش،۱,۱۴۱قطعه بلیط و ۸۲ سانس صرفا۲۵۷,۳۰۰,۰۰۰ ریال فروخته است همچنین فیلم انیمیشن لوپتو با ۶ سالن نماش،۱۲ سانس و ۴۱۷ قطعه بلیط،۷۶,۳۷۵,۰۰۰ ریال فروحته است،این آمار اگر ناامید کننده نباشداتفاق ناخوشایندی در شروع اکران یک فیلم به حساب خواهد آمد، گرچه حال این روزهای سینما خوش نیست و فیلم هایی های در جدول حضور دارند که فروش کل آنها از فروش یک روز همین فیلم ها نیز کمتر است .

و البته که جام جهانی فوتبال هم در راه است و صد البته صاحبان آثار هم تمایلی به اکران فیلم های خود در این شرایط ندارند.

با این حال و هوای سینما که پیش تر گفته شد به به سی سی یو رفته است اگر روش های حمایتی و تصمیم های درستی گرفته نشود، شاید باید به فکر سفارش دادن سنگ قبری برای این صنعت با شعری غیر از کرونا باشیم!

ولی زاده

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=13175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.