• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

پنجشنبه ای که«انفرادی» تاخت

  • کد خبر : 9075
  • 15 اردیبهشت 1401 - 22:39
فوژان نیوز:«انفرادی»امروز پنجشنبه همچنان در بین فیلم هایی اضافه شده و منتخب عید فطر که ترکیبی از ژانر‌های مختلف سینمایی است، می تازد.

به گزارش فوژان نیوز،در بین اکران فیلم‌های منتخب عید فطرکه روز هفتم اردیبهشت نمایش آنها آغاز شده است،فیلم سینمایی «انفرادی» یک تنه می تازد ، این در حالی است که فیلم‌های نوروزی هم همچنان روی پرده هستند و در حال حاضر،  ۱۱ فیلم در ژانر‌های جنگی، دفاع مقدس، اجتماعی و طنز نمایش در حال نمایش است.

آمار فروش همچنان  نشان می‌دهد که طرفداران ژانر کمدی بیش از سایر ژانرهاست تا جایی که فیلم «سگ بند» ساخته مهران احمدی به فروش  نزدیک سی میلیارد تومان دست یابد و فیلم« انفرادی» ساخته مسعود اطیابی، با فروش ۸ میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان، صدر نشین فروش هفتگی سینمای ایران است و همچنان می تازد.

فیلم سینمایی  «لامینور» آخرین ساخته داریوش مهرجویی  در ۲۷۱ سالن کشور،  فروش این فیلم را به ۷۲۵ میلیون تومان رساند.

«شادروان» ساخته حسین نمازی که کمدی تلخ است به فروش ۸ میلیارد و نهصدو وسی و پنج میلیونی رسیده است به گونه که کفه ترازو به سمت فیلم های طنز را سنگین تر کرده است.

«روز صفر » ساخته سعید ملکان، به فروش ۷ میلیارد و هفتصدو شصت میلیون تومانی رسیده و «موقعیت مهدی»ساخته هادی حجازفر  هم تاکنون در ۴۵۶ سالن کشور اکران شده و فروش .۱ میلیارد وپانصد میلیونی رسیده است که نشان دهنده این است که آثار در ژانر دفاع مقدس از آثار اجتماعی پیشی گرفته است.

« مرد بازنده » ساخته محمدحسین مهدویان به  فروشی نزدیک به ۶ میلیارد تومان داشته است.

و«مغز استخوان» ساخته  حمیدرضا قربانی یکی دیگر از فیلم‌های در حال اکران در نوبت عید فطر در مدت یک هفته از گذشت اکران ۵۷۷ میلیون تومان فروش داشته است.

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=9075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.