• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

پوستر«هوای آلوده»به کارگردانی کیانوش اسلامی رونمایی شد

  • کد خبر : 4115
  • 19 اسفند 1399 - 7:18
فوژان نیوز:فیلم کوتاه«هوای آلوده»به کارگردانی کیانوش اسلامی وتهیه کنندگی ونویسندگی پژواک کاویانی برای حضور و نمایش در جشنواره های بین المللی، صاحب پوستر شد.

به گزارش فوژان نیوز،کیانوش اسلامی که در سکوت خبری این فیلم کوتاه را جلوی دوربین برده است ،در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سینمایی فوژان نیوز عنوان کرد:بتازگی تمام مراحل فنی فیلم کوتاه«هوای آلوده» به پایان رسیده است ودر حال حاضر این فیلم برای حضور در جشنواره های بین المللی از سوی پخش کننده خود آماده نمایش است.

این نویسنده و کارگردان در ادامه گفت: پس از تجربه ساخت و کارگردانی ۶ فیلم بلند داستانی ، تجربه ساخت یک فیلم کوتاه را همواره لذت بخش و چالش برانگیزه تصور می کردم و این اتفاق با ساخت«هوای آلوده»در آذر ماه ۹۹ رقم خورد.

«هوای آلوده»به نویسندگی پژواک کاویانی روایتگر:سارا زنی تنهاست که با پسرش اسماعیل که دانشجوست و مشکلِ تنفسی شدید دارد زندگی میکند. سارا تلاش می کند تا خلاء تنهایی خود را با شبکه های اجتماعی جبران کند. اما تلاشش برای دیده شدن نتیحه نمی دهد و برای شرکت در یک برنامۀ موفق تلویزیونی و جلبِ توجه مردم تصمیم میگیرد تا اعضای بدنِ پسرش را پس از مرگ هدیه دهد.

مرجان قمری و میلاد شریف ایفاگر  نقش های دو کاراکتر اصلی این فیلم هستند.

سایر عوامل ساخت عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری : اسماعیل آقاجانی /صدابردار: محمد عیوضی/دستیار اول کارگردان : عباس آقاخانی/مدیر تولید : علی جعفریان/منشی صحنه : فاطمه نجاریان/تدوین : مرتضی خضری/دستیار تدوین: هدیه سعادتی/صداگذار: بهنام حسناتی/جلوه های ویژه وا صلاح رنگ و نور: مرتضی خضری/عکاس : زهرا جوکارثقفی/گریم : مبیناسادات میرمبین/تدارکات : علیرضا یک تن/با تشکر از : رویا ارمکیان/بازیگران : مرجان قمری ، میلاد شریف/ کارگردان:کیانوش اسلامی/نویسنده و تهیه کننده : پژواک کاویانی

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=4115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بوستر فیلم خیلی زیباست .موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.