• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

انیمیشن «ژولیت و شاه»در جشنواره انسی رونمایی شد

  • کد خبر : 19259
  • 23 خرداد 1402 - 18:00
انیمیشن «ژولیت و شاه»در جشنواره انسی رونمایی شد
فوژان نیوز:ازدومین تیزر انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی ۲۰۲۳ رونمایی شد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عمومی، دومین تیزر انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که در بخش آثار در حال ساخت (Work in Progress) جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه ۲۰۲۳ حضور دارد، رونمایی شد.

بخش آثار در حال ساخت که یکی از بخش‌های اصلی جشنواره است به مخاطبان فرصت می‌دهد تا با فرآیند تولید و چالش‌های تولید آشنا شوند و بتوانند از عوامل تولید سؤال بپرسند. رهگذر به عنوان نماینده انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» در این پنل حضور پیدا خواهد کرد و به مدت ۷۰ دقیقه به معرفی این اثر می‌پردازد.
در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» آمده است که: «جولی بازیگر جویای نام ولی تازه‌کار تئاتر، توسط ناصرالدین‌شاه به ایران دعوت می‌شود تا نقش ژولیت را در نمایشی بازی کند. غافل از آنکه شاه نقشه دیگری برای او دارد.»
بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی و امید نعمتی، خواننده گروه پالت از خوانندگان ترانه‌های انیمیشن موزیکال«ژولیت و شاه» هستند.
آرمان رهگذر (تهیه‌کنندگی)، ژینوس پدرام (تدوین)، امین قاضی (مدیر دوبلاژ)، بهنام جلیلیان (آهنگ‌سازی) و میثم یوسفی (ترانه‌سرایی) این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند.
جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی (Festival International du Film d’Animation d’Annecy) جشنواره تخصصی انیمیشن محسوب می‌شود که هر ساله در آغاز ماه ژوئن در شهر انسی فرانسه برگزار می‌شود. جشنواره انسی ۲۰۲۳ از ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۱ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) در حال برگزاری است.

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=19259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.