• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانه ای به عملکرد مسئولان هشدار دادند

  • کد خبر : 5523
  • 23 مرداد 1400 - 12:16
فوژان نیوز:کانون‌کارگردانان سینمای ایران نسبت به عملکرد ضعیف و ناکارامد وزیر بهداشت و مسئولان"سیاسی سلامت "طی بیانه ای هشدار دادند.

به گزارش فوژان نیوز، کانون‌کارگردانان سینمای ایران نسبت به عملکرد ضعیف و ناکارآمد وزیر بهداشت و مسئولان”سیاسی سلامت “طی بیانه ای هشدار دادند.

در این بیانه آمده است:

کانون‌کارگردانان سینمای ایران ضایعه دردناک درگذشت علی سلیمانی بازیگر و کارگردان سینما را به خانواده آن مرحوم و اهالی سینما و تئاتر و تلویزیون تسلیت می گوید.

کانون کارگردانان طی ماه های گذشته مثل خانه سینما و دیگر سینماگران تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت ولی متاسفانه همه این درخواستها با جواب منفی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت روبرو شد.
هم اکنون با دیدن شرایط گسترش افسار گسیخته کرونا در جامعه در حالیکه کاملا از عملکردهای مسئولان ارشد و غیرارشد ناامید شده ایم ، و علیرغم فداکاری ها و تلاش بی وقفه کادر درمان غیور کشور در ۱۸ ماه گذشته می بینیم که متاسفانه وزیر بهداشت ، آقای دکتر نمکی ، در این یکسال و نیم دشوار و طاقت فرسا برای مردم بی دفاع ایران ، مدام ناکارآمدی خود و مدیرانش را پشت گزافه گوئی های بی پایه و اساس و وعده تولید و توزیع سریع چندین واکسن داخلی و ادعای مدیریت جهانی کرونا پنهان کردند.

کانون کارگردانان سینمای ایران پیش ازین تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت که در دوران سخت کرونا مشغول به کار در فیلم های سینمائی و سریال های نمایش خانگی برای مردم هستند ، ولی هم اکنون نگران همه مردم ایران است و امیدوار است در این دوران شور و شو که آمار کشتگان کرونا نشان می دهد که به سرعت به روز عاشورای واقعی فاجعه کرونا نزدیک می شویم ، هر چه زودتر مسئولان “سیاسی و سلامت” نظام از خواب خرگوشی بیدار شوند و با واکسیناسیون فوری مردم با هر واکسنی که میتوان وارد و یا تولید کرد و کنترل این شرایط وخیم و دردناک ، جلوی نسل کشی مردم ایران را بگیرند.

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=5523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. بار کج به منزل نمی رسد وزیری تمام کج و پر از تملغ و ریا که بعضا رعایت ادب را نمی کند بهتر از این نمی شود.

  2. فقط آقای رییس می تواند نمکی و روحانی را بابت دروغ ها و وعده ها به پای میز محاکمه بکشاند و خون دل مردم را از این دو شخص بی کفایت بگیرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.