• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

«گیج‌گاه»نامزد بهترین فیلم جشنواره فیلادلفیا شد

  • کد خبر : 23117
  • 05 آبان 1402 - 11:45
«گیج‌گاه»نامزد بهترین فیلم جشنواره فیلادلفیا شد
فوژان نیوز:فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی نامزد فستیوال فیلادلفیا آمریکا شد.

به گزارش فوژان نیوز،به نقل از روابط عم.می فیلم، «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی در این رویداد۰۲۳ (۱۱ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲) در فیلادلفیا آمریکا برگزار خواهد شد،توانست نظر هیات داوران را به خود جلب کند و کاندیدای بهترین فیلم در این فستیوال شود.

 

«گیج گاه» در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده و به صورت رسمی برای حضور در نهمین جشنواره شیملا هندوستان ، نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین، چهل‌وسومین دوره فیلم های ورزشی پالرمو ایتالیا و بیستمین جشنواره فرشته تابناک در روسیه انتخاب شده است.
توزیع بین المللی این فیلم سینمایی به عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز با مدیریت محمد توریوریان است . فیلمنامه این اثر توسط عادل تبریزی و ارسلان امیری به رشته تحریر در آمده است و با روایتی کمدی درام و بهره از بازی های منسجم و تاثیر گذار بازیگران باتجربه سینمای ایران بخوبی توانسته نظر مخاطب خارجی را جلب کند.
حامد بهداد ،باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور, علی راد، مریم همتیان، محمد الهی، علی باغفر، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی ، با حضور فرهاد آییش و با هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور)؛
خاطره‌سازان: رضا صفایی پور ،حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند .
این فیلم با سرمایه گذاری مشترک محمد حسینخانی و حنیف سـروری تولید شده است .

 

سعید گلزار

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=23117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.