• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

گیشه روزانه سینما بدون اعلام فروش تازه اکرانی ها به پایان رسید

  • کد خبر : 17130
  • 25 اسفند 1401 - 0:01
گیشه روزانه سینما بدون اعلام فروش تازه اکرانی ها به پایان رسید
فوژان نیوز:گیشه روزانه فیلم های درحال اکران سینماهای سراسر کشور در پایان روز چهارشنبه24 اسفند بدون اعلام فروش اکران نوروزی ها خاتمه یافت.

به گزارش فوژان نیوز،گیشه روزانه فیلم های درحال اکران سینماهای کشور با وجود مشخص شدن جدول وزمان نمایش فیلم های اکران نوروزی،بدون نمایش و اعلام فروش فیلم های فسیل،غریب،بچه های طوفان و عروس خیابان فرشته به کار خود پایان داد.

در پایان روز ذوشنبه ۲۲ اسفند ماه،فروش روزانه فیلم های در حال اکران سینماهای سراسر کشور با۱۳,۴۰۳قطعه بلیت به۴,۶۷۵,۱۲۵,۰۰۰ ریال رسید.

براساس این گزارش،علارقم اعلام قلبی سینماهای نمایش دهنده فیلم های اکران نوروزی و جدول زمانی ومکانی فروش این فیلم ها درسامانه های فروش بلیت سینما تیکت،گیشه ۷ و ایران تیک ،هیچگونه اطلاعی از میزان فروش این آثار درج نشد.

سامانه برخط و آنلاین«سمفا»که وظیقه اعلام ارقام فروش فیلم های در حال اکران  را برعهده دارد بدون هیچ اشاره ای به فروش فیلم های اکران نوروزی ،صرفا فروش فیلم های روزهای گذشته را نمایش داد!

این در حالی است که «سمفا»طبق روال معمول از ۲۴ ساعت قبل پیش فروش بلیت های فیلم های که قرار است روز بعد به چرخه اکران اضافه شود را بارگذاری می کند ولی امروز برای فیلم های تازه اکرانی فسیل،غریب،بچه های طوفان و عروس خیابان فرشته این روال انجام نگرفته است.

همچنین فروش روزانه ه فیلم های صدر نشین «بخارست»،«خط استو» و «ملاقات خصوص» به مانند  روز گذشته ،ضعیف دنبال شد و فروش نامناسب این فیلم ها این شائبه را به وچود می آورد که شاید تازه اکرانی ها هم شرایط دشواری  را در فروش  روز اول تچربه کرده اند که در جدول گیشه قرار نگرفته اند!

در ادامه این گزارش،  سهم  تقریبی فروش سه فیلم صدر جدول «بخارست»،«خط استوا»و«ملاقات خصوصی»از گیشه روزانه به ۹۰ درصد رسید و فروش این فیلم هم در کانال ۱۰۰ میلیون تومانی به کار خود پایان داد.

کماکان فیلم هابی سینمایی بخارست،،خط استوا،ملاقات خصوصی،چپ راست،لوپتو، وجزیره فضایی به ترتیب در رتبه های اول تا ششم گیشه روزانه قرار دارند.

فروش روزانه فیلم هایی تازه اکرانی و فیلم های جدیدی که بیش از یکماه به چرخه اکران اضافه شدن به ترتیب زیر است:

فیلم سینمایی«بخارست»بافروش: ۱,۶۳۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال در رتبه اول جدول فروش روزانه ایستاد.

فیلم سینمایی«خط استوا»بافروش: ۱,۲۵۰,۱۴۰,۰۰۰ریال در رتبه دوم جدول فروش روزانه قرارگرفت.

فیلم سینمایی«ملاقات.خصوصی»بافروش: ۱,۰۹۶,۹۹۵,۰۰۰ ریال در رتبه سوم جدول فروش روزانه جای گرفت.

فیلم سینمایی«چپ،راست»بافروش:۴۶۴,۷۵۰,۰۰۰ریال در رتبه چهارم جدول فروش روزانه ایستاد.

تبسم نعمتی

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=17130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.