• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

یک پخش کننده پلتفرم سیناندو فرصت خوبی برای سینماگران ایرانی شمرد

  • کد خبر : 5022
  • 13 خرداد 1400 - 14:43
فوژان نیوز:علیرضا شاهرخی پخش‌کننده آثار سینمایی به اشتراک گذاشتن فیلم‌ها در پلتفرم‌ سیناندو در «بازار فیلم» جشنواره جهانی فیلم فجر را فرصت خوبی برای سینماگران ایرانی دانست.

به گزارش فوژان نیوز،  علیرضا شاهرخی پخش‌کننده آثار سینمایی در حاشیه بازدید از سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری گفت: این بازار فضایی را برای سینماگران منطقه ایجاد کرده است که بازار جشنواره را به‌عنوان پایگاهی می‌شناسند که می‌توانند فیلم‌های خود را در آن عرضه کنند.

امسال شرایطی به‌وجود آمد که این بازار مثل بازارهای دیگر جشنواره‌ها به‌صورت آنلاین برگزار شود. حضور در این بخش از جشنواره برای ما تجربه جدیدی از بعد داخلی بود البته در بعد جهانی پیش از این، بازارهای آنلاین را دیده بودیم. با مقایسه‌ای متوجه شدیم، پلتفرمی که برای تبادل در این جشنواره استفاده شد تفاوت چندانی با دیگر جشنواره‌ها ندارد، کار با این پلتفرم ساده و به روز بود. به‌طوری که راحت می‌توانستیم‌ با سینماگران ارتباط برقرار کرده و با مهمانان صحبت کنیم.

شاهرخی اظهار کرد: نکته جالب دیگر، شرکت‌کنندگان بودند. امسال به نسبت سال‌های قبل، تعداد شرکت‌کنندگان محدود بود اما وزن افرادی که در این بازار حضور داشتند قابل توجه بود؛ افرادی بودند که از فستیوال‌های مختلف آمده و در این بازار شرکت کرده بودند. من هرچند در روزهای ابتدایی، این بازار را جدی نگرفتم ولی وقتی لیست افراد را دیدم و قرارها فیکس شد، متوجه شدم که بازار خوبی است؛ افرادی بودند که نیاز بود با آنها صحبت کنیم. به‌رغم این‌که، پیش از این فیلم‌های خودمان را برای این افراد فرستاده بودیم اما حالا این ملاقات‌های آنلاین به ما کمک کرد.در مجموع استفاده خوبی از این پلتفرم و این بازار کردیم.

برایم جالب بود که نام آدم‌هایی را در میان شرکت‌کنندگان می‌دیدم که پیدا کردن آنها سخت بود اما در اینجا ما با آنها وارد گفت‌وگو شدیم و از این فرصت استفاده کردیم.

او در پایان درباره تمدید این بازار گفت: تمدید این بازار را باید به فال نیک گرفت چون فرصت مناسبی بود که باید از آن استفاده می‌کردیم. به اشتراک گذاشتن فیلم‌ها در پلتفرم‌ سیناندو؛ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها، فرصت خوبی برای سینماگران است چون باعث می‌شود فیلم‌ها در آن قرار بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=5022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.