• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

این هفته زور گیشه فروش سینما ،کم رمق شد

  • کد خبر : 9301
  • 01 خرداد 1401 - 0:01
فوژان نیوز:سینما در روز های پایانی هفته آخر اردبیهشت ماه نسبتا خنک،گیشه خود را کم رمق، به روزهای گرم خردادماه واگذار می کند.

به گزارش فوژان نیوز، با توجه به تازه شدن فیلم های اکران و پیوستن چند فیلم دیگر به چرخه اکران ،سینما در روز های نسبتا خنک پایانی هفته آخر اردبیهشت ماه،گیشه خود را کم رمق، به روزهای گرم خردادماه واگذار می کند.

متاسفانه سینمای ایران برخلاف شروع نسبتا خوب خود در روزهای آغازین اکران نوروزی ،در ادامه راه نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

حتی گران کردن بلیط های سینما هم نتوانست مرهمی بر زخم کرونا دیده سینما ایران شود.

براساس گزارش فروش سایت سمفا ،فیلم های تازه اکران شده در عید فطر نتوانسته اند با اقبال عمومی مخاطبان روبرو شوند شاید این مطلب در خضوص فیلم کمدی «انفرادی» به کارگردانی سعید مسعود اطیابی کمتر صدق کند،ولی با فاصله بسیار فیلم های اکران شده جدید نسبت به فیلم های اکران نوروزی در شرایط بدی به سر می برند تا جایی که حتی فروش برخی از این آثار که به دستمزد یک یا دو بازیگر خود هم نمی رسد!

البته ازشرایط و وصغیت معیشتی مخاطبان سینما هم نباید گذشت!

حتی یکی از دلایل اصلی  (سر قت آثار-کپی غبر مجاز)که می تواند تاثیر زیادی در فروش گیشه داشته باشد وضعیت روشنی ندارد و کماکان در هاله ای ابهام است !؟

بنابراین فروش فیلم ها ی سینمایی  کم رمق تر از فروردین و اردیبهشت ماه نسبتا خنک ،جای خود را به خرداد ماه داغ و شاید پر از تعیطلی بدهد!

ودر بستر اتفاقات و موضوعات بحث شده در سینما ،هنوز خبری از بسته حمایتی جدید  از فیلم های اکران شده در زمان کرونا  نیست!

و شاید وقت آن رسیده باشد که مدیرانی که در راس سازمان سینمایی تصمیم های و تغییرات چشم گیری را  رقم زده اند کمی هم به فکر فعالین عرصه فیلمسازی و سینما باشند و حداقل اگر دیر به حمایت های و قول های خود عمل می کنند حداقل سنگ بر سر راه تولیدات گران و سنگین  فعالین این عرصه نیاندازن!

مدیر مسئول

 

لینک کوتاه : https://www.fozhannews.ir/?p=9301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.